بصیرت و عشق ملت به انقلاب و امام عامل اقتدار نظام است
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

یعقوبیان با تشریح برنامه های این ستاد در ایام الله دهه فجر افزود : نواختن زنگ انقلاب، اجرای مراسم رژه موتوری و خودرویی در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و مراسم بزرگداشت این روز ماندگار در مسجد و حسینیه قلعه از برنامه های نخستین روز دهه فجر در بسطام بود.

وی به مشارکت مردمی در برگزاری مراسم بزرگداشت سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی برای نخستین بار در محله های مختلف شهر اشاره کرد و اظهار داشت : این مراسم در روز 14بهمن در حسینیه سراب و در مسجد بابا ابوالقاسم در روز 15 بهمن ماه برگزار می شود.

دبیر ستاد دهه فجر بسطام با اعلام گردهمایی بزرگ رزمندگان این شهر در 17 بهمن همزمان با روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت در حسینیه صباغان، خاطر نشان کرد : مسجد سجادیه ، حسینیه جانثاران حضرت ابوالفضل (ع) و مسجد جامع نیز به ترتیب در روزهای 18، 20 و 21 بهمن ماه میزبان مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، دیدار با خانواده معظم شهید ˈقربانعلی میرآخوریˈ به عنوان شهید انقلاب شهر بسطام و اجرای مراسم نورافشانی را از دیگر برنامه های این ایام اعلام کرد.

یعقوبیان گفت : برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و ایستگاه نقاشی در آستان امام زاده محمدابن جعفرصادق (ع)، برپایی نمایشگاه نقاشی و مسابقات مقاله نویسی و نقاشی در کتابخانه عمومی و برگزاری مسابقات ورزشی در ایام الله فجر تدارک دیده شده است.

دبیر ستاد دهه فجر بسطام افزود : افتتاح استخر سرپوشیده بسطام، بهره برداری از جایگاه سوخت رسانی شهید کریمی و نیز افتتاح پروژه گازرسانی به کارخانه آسفالت و تاسیسات شن و ماسه شهرداری از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.ک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب